Klantendienst
-
Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen?
Bij feestwinkel Bart Gees kan je kiezen voor 4 verschillende leveringsmethoden.
- Laat je pakketje aan huis leveren met Bpost
- Haal je pakketje in België af wanneer het voor jou past in een Servicepunt van Bpost
- Haal je bestelling op in onze feestwinkel tijdens de openingsuren.
- Haal je pakketje af in onze afhaalbox 24u/7. Je kan met deze optie je pakketje ook ophalen buiten onze openingsuren in een box die aan de ingang van onze winkel hangt. Je zal hiervoor een cijfercode ontvangen na het plaatsen van je bestelling.
-
Hoe snel ontvang ik mijn pakketje?
Wij doen er alles aan om de bestellingen zo spoedig mogelijk te verzenden.
Indien u op een werkdag vóór 13:00 uur besteld, dan verzenden wij uw bestelling dezelfde dag nog. Dat betekent meestal, maar niet altijd dat het morgen geleverd is.
Normaal gesproken kunt u het best rekening houden met een levertijd voor België en Nederland van 1-2 werkdagen vanaf de verzenddag.
Bestelling geplaatst op vrijdagnamiddag, tijdens het weekend of een feestdag worden op de eerstvolgende werkdag behandeld.
-
Wat zijn de verzendtarieven?
België Bpost Home - € 5,95
België Servicepunt levering - € 4,95Nederland Bpost Home - € 7,95
Gratis verzending vanaf €50 euro
-
Hoe volg ik mijn pakketje?
Bij de verzendbevestigingsmail ontvang je van ons een track & trace code met de instructies om je pakketje te kunnen volgen.
Mocht het je geen track & trace code ontvangen neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Tel. 053/832675 of via mail. [email protected].
-
Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben bij afleveren?
In dit geval proberen we je pakketje bij de buren af te geven of ontvang je het pakketje in de brievenbus. Indien dit niet lukt kan je het de volgende werkdag afhalen in een Bpost of Postnl afhaalpunt in de buurt. De bezorger laat steeds een berichtje achter zodat je weet wat je kan doen.
-
Kan ik mijn pakketje laten leveren in een afhaalpunt?
Ja, in België kan je de bestelling laten leveren in een Bpost Servicepunt. Je kan dit aanduiden bij het afronden van de bestelling. Je ontvangt je bestelling binnen de 1-2 werkdagen.
-
Hoe lang blijft mijn pakketje liggen in een servicepunt?
Indien je hebt gekozen om je pakketje te laten leveren in een afhaalpunt in je buurt blijft je pakketje daar 8 kalenderdagen beschikbaar voor afhaling. Meer informatie zoals het adres en de openingsuren van dit afhaalpunt vindt je terug via de website van de koerierdienst.
-
Kan mijn bestelling op zaterdag geleverd worden?
Op dit moment is het niet mogelijk om specifiek te kiezen voor en levering op zaterdag of zondag omdat deze optie geen 100% garantie biedt dat de bestelling effectief die zaterdag of zondag geleverd zal worden.
-
Mijn pakketje is niet compleet?
In dit geval moeten wij ons helaas excuseren! Een artikel dat je bestelde was bij ons helaas niet meer op voorraad. Dit kan komen door een andere klant in onze winkel die je net voor was. Als je bestelling niet compleet is, zal het verschil terugbetaald worden op de rekening van afkomst.
Mocht een artikel die je bestelde niet op voorraad zijn, zullen wij contact opnemen met jou!
Alvast onze excuses in dit geval!
-
Ik kreeg een defect of verkeerd artikel?
Indien u bij uw bestelling een defect of verkeerd geleverd artikel ontvangen heeft, raden wij u aan zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via Tel. 053/ 832675 of via mail. [email protected] (Antwoord binnen de 24u)
-
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Via onze click & collect service op onze webshop kun je heel eenvoudig producten online bestellen en deze later afhalen in onze winkel tijdens de openingsuren. Of je kiest ervoor om je bestelling af te halen wanneer het jou past via onze afhaalbox die 24u/7 beschikbaar is.
In beide gevallen wordt de bestelling op werkdagen van maandag tot zaterdag tussen 9u en 17u30 binnen de 3 uur klaargemaakt voor afhaling.
-
Hoe werkt afhalen in de afhaalbox?
Indien u voor deze optie kiest besteld en betaald u de bestelling online. Daarna ontvangt u een bevestiging wanneer wij uw bestelling hebben klaargemaakt voor afhaling in de afhaalbox. In deze bevestigingsmail ontvangt u een cijfercode waarmee u de afhaalbox kunt openen om uw bestelling in ontvangst te nemen. De cijfercode blijft maximaal 24u geldig. U dient uw bestelling vanaf nu binnen de 24u af te halen.
-
Kan ik mijn artikelen retourneren?
Het gebeurt ons allemaal wel eens! Je besteld iets en het is niet helemaal zoals verwacht of je hebt de verkeerde maat. Daarom heeft elke klant 14 dagen bedenktijd na zijn aankoop.
-
Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?
Het retourneren van je bestelling kan heel eenvoudig. Je kan elke bestelling binnen de 14dagen bedenktijd aanmelden als retour door het meegeleverde Postnl retourlabel op de doos te kleven en je retour binnen te brengen in een Postnl punt naar keuze.
-
Waar kan ik mijn retour binnengeven?
Van zodra u het meegeleverde retourlabel op de doos heeft gekleefd en uw retour heeft ingepakt, kunt u deze binnen brengen bij een Postnl punt naar keuze.
-
Moet ik betalen voor en retour?
Omdat we ook rekening willen houden met het milieu, proberen we retourneringen zoveel mogelijk te beperken en word een standaard bedrag van €4,50 in rekening gebracht bij een retour. Het bedrag zal verrekend worden bij de terugbetaling. Heb je dus vragen over een artikel voor je het besteld, neem dan gerust contact op met onze klantenservice!
-
Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?
Retourneringen worden terugbetaald van zodra het retour pakketje ons magazijn heeft bereikt. Gemiddeld zal dit binnen de 48uur worden terugbetaald. Elke terugbetaling wordt teruggestort op de rekening van afkomst.
-
Kan ik artikelen omruilen?
Ja dat kan, Indien u wenst te ruilen dient u enerzijds te retourneren en anderzijds dus opnieuw te bestellen op onze webshop. Dit om administratieve redenen. Je hoeft dus in principe niet te wachten tot de retour aangekomen is alvorens je nieuwe artikel te bestellen. Je kan ook omruilen in de winkel.
-
Ik wil graag een factuur
Bij je bestelling krijg je steeds een factuur meegeleverd. Indien je de btw gegevens niet hebt ingevuld tijdens het afrekenproces kan je steeds via je account een btw-factuur opvragen. Je kan ook contact opnemen met onze klantendienst Tel. 053/832675 of via mail. [email protected];
-
Artikel niet op voorraad?
Indien een artikel niet op voorraad is kun je altijd je email achterlaten zodat we je op de hoogte kunnen houden van zodra het artikel terug op voorraad is. We proberen in dit geval het artikel steeds zo snel mogelijk terug op voorraad te krijgen.
Heb je een artikel sneller nodig of wens je een grotere afname, neem dan contact met onze klantendienst Tel. 053/ 832675;
-
Ik kan mijn kledingmaat niet vinden
Ben je niet zeker van je maat?... Bekijk dan zeker onze maattabel zodat jij zeker bent van de juiste maat! Je vindt bij elk kostuum een maattabel in de productbeschrijving. Mocht je er nog niet uitkomen neem je gerust contact op met onze klantenservice!
-
Ik wil bestellen voor een groep of evenement
Wanneer je een grote oplage van een product wenst te ontvangen, of u heeft informatie nodig over onze producten en speciale prijzen voor uw evenement, neem dan contact op met onze klantendienst Tel. 053/83 26 75 of via email. [email protected].
Extra openingsuren
Halloween
26/10 van 10u tot 18u
28/10 van 10u tot 12u - 14u- 18u
29/10 van 10u tot 12u - 14u- 18u
30/10 van 10u tot 12u - 14u- 18u
31/10 van 10u tot 18u